Klachtenprocedure Safe Collect Incasso

Het doel van Safe Collect Incasso is om vorderingen te incasseren en rekening te houden met de belangen van alle betrokken partijen.

Het kan echter voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent met de gang van zaken en een klacht wilt indienen. Deze klacht kunt u volgens deze klachtenregeling indienen.

Hoe dient u een klacht in?

Als u een klacht wilt indienen kunt u dit schriftelijk of per e-mail te doen. In uw schriftelijke klacht vermeldt u dan de volgende gegevens:

  • Uw dossiernummer
  • Uw bedrijfsnaam
  • Uw volledige voor- en achternaam
  • Uw adresgegevens
  • Uw telefoonnummer
  • Uw E-mailadres
  • Eventuele bijlagen
  • Omschrijving van uw klacht

Per post:
Safe Collect Incasso
Postbus 2200
7801 CE Emmen

Per e-mail:  info@safecollect.nl

Hoe verloopt de klachtenprocedure?

Als uw klacht is ontvangen dan ontvangt u daarvan binnen twee werkdagen een bevestiging.
Binnen 8 werkdagen vanaf de ontvangst van uw klacht ontvangt u een inhoudelijke reactie op deze klacht.
In deze reactie leest u of uw klacht is toegewezen of afgewezen en waarom.
Als uw klacht is toegewezen dan zal worden aangegeven op welke manier de klacht is opgelost dan wel zal worden opgelost.
Als uw klacht is afgewezen, dan wordt dit gemotiveerd.
Uw klacht en de afwikkeling daarvan worden geregistreerd.

U bent niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Safe Collect Incasso is aangesloten bij incassoklacht.nl. Deze organisatie is onafhankelijk. U kunt uw zienswijze en uw klacht aan hen voorleggen, waarna deze de klacht onafhankelijk zal beoordelen.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar www.incassoklacht.nl

Een klacht bij www.incassoklacht.nl kunt u alleen indienen als het gaat om incassowerkzaamheden Safe Collect Incasso